YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Lazer Kesimi Şal

Şal severlerin bu seneki gözdesi : Lazer Kesimi Şallar!




Şal takmayı seviyorsanız bu şallardan koleksiyonunuza kesin bir tane ekleyin derim.






Alışverişe ayıracak vakti olmayanlar veya aradım ama bulamadım diyenler için bu alışveriş sitesini önereyim. Ayrıca yayınladığım resimlerin kaynağı da o sitedir.










Çok güzel değiller mi? Her renkte bulabilirsiniz lazer kesimi şalları. Ben daha çok tek renklileri seviyorum ama desenlileri de var.

Sitedeki şalların fiyatları şuan 24,99tl . Bildiğim kadarıyla dışarıda da bu fiyatlardadır. Daha fazla şal modelleri için Buraya tıklayın.

Keyifli Alışverişler :)

3 yorum:

  1. her renkten almak lazım bir tane:)))

    YanıtlaSil
  2. evet tam benlik bir yazı olmuş bu =))) valla tüm şallar benim olmamlı :D

    YanıtlaSil