YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Dizikolik miyim neyim?!

Uzun zamandır televizyon izlemiyorum ama dizilerden vazgeçemiyorum desem yanlış olmaz. Gerçi izlediğim dizilerin çoğu amerikan dizisi. Türk dizilerinden bir tek SUSKUNLAR'ı izliyorum. Nasıl bir dizidir o ya? İnşallah böyle devam eder ve inşallah şu diğer türk dizileri gibi yavaştan yavaştan saçmalamaya başlamaz.



Amerikan dizileri arasında hiç kaçırmadan izlediğim dizi THE VAMPIRE DIARIES. Başladığı zamandan beri izliyorum ve çok seviyorum. Adından da anlaşıldığı gibi vampirleri anlatan bir dizi. Tabii ki vampirlere inanmıyorum ( gülme inananlar var) ama bu diziyi çok seviyorum gerçekten. Off son bölüm de beni çok etkiledi ya, neyse.



Sıkıldığım bir dönemde SUPERNATURAL'e başlamıştım, gerçekten sadece sıkıldığım için izliyordum sonra bağımlı oldum. Şimdi hiç kaçırmıyorum. Aslında konusu çok saçma dünyadaki kötü yaratıkları, hayaletleri, vampirleri temizleyen avcılar var. En başarılı avcılarda  (yani başroldekiler) resimdeki iki kardeş Dean ve Sam Winchester.



Yenilerde bir dizi başladı REVENGE diye, ilk bölümünde şöyle bir bakayım dedim, diziye bayıldım :D Babasının intikamını almak isteyen bir kızı anlatıyor. Çok sürükleyici bir dizi. Tavsiye ederim.



İngiliz dizisi olarak izlediğim, takip ettiğim, bayıldığım, bölümlerini iple çektiğim tek bir dizi var: SHERLOCK.  Sherlock Holmes'un diziye dönüştürülmüş haline siz de bayılacaksınız. Bölümler normal dizilere göre çok uzun. İzlediğinizde diziye doyuyorsunuz gerçekten. Bu olayın kötü yanları da var. Her sezon 3 bölümden oluşuyor ( normalde 22 23 vs.) ve her sezondan sonra gerçekten çok uzuuuuuuuuuuuuun bir ara veriyorlar. Sabrınız tükenebilir beklerken. İzlerseniz tasarruflu izleyin :)



Gördüğüm her diziye bayılıyormuşum gibi göründü ama öyle değil. Mesela izlediğim diziler arasında THE SECRET CIRCLE,  APARTMENT 23 gibi diziler de var. THE SECRET CIRCLE cadıları anlatan biraz çocuksu bir dizi, onu sıkılınca ve küçük kuzenimle dizi hakkında tartışabilmek için izliyorum. Onu da ben alıştırdım diziye İngilizce'sini geliştirsin diye. APARTMENT 23 ise ilk başta çok komik, eğlenceli bir dizi gibi gelmişti ama artık çok ta eğlenmiyorum izlerken.

Son olarak dizi listeme FRANSIZCA bir dizi eklemek istiyorum ama bulamıyorum. Keşke biri bana online izleyebileceğim, Türkçe alt yazılı, Fransızca bir dizi önerse. Çok çok çok mutlu olurum :) Çok acıklı bir dizi olmasın yalnız, sevmiyorum öyle dizileri. SUSKUNLAR hariç :)

Daha çok dizi var listemde ama onları yazmaya gerek görmüyorum :) Yine de sizin tavsiye edebileceğiniz diziler varsa, veya her hangi bir dizi hakkında düşüncelerimi beklerseniz, istediğiniz zaman yorum bırakabilirsiniz.

Öyle işte ;)

2 yorum:

  1. yazdığın yazıyı okumadın hemen soruna cevap vermek ıstıyorum :D evet canım dızıkolıksn :D yani bi aralar bu dızıye ne kadar taktıgnı cok ıyı hatırlıyorum..

    YanıtlaSil