YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Dolgu Topuk Ayakkabılar

Uzun bir aradan sonra tekrar Merhaba :)
Hazır çekilişimiz devam ederken yine ayakkabılar ile ilgili bir yazı hazırlayayım dedim ve bu kez konu Dolgu Topuklara geldi. ''Topuklu ayakkabıları seviyorum ama giyinemiyorum'' diyenlerin kurtarıcısı bu dolgu topuklu ayakkabılar.

İlk önce size almak istediğim ama hala alamadığım ayakkabıyı göstermek istiyorum:

Ayakkabının farklı açılardan fotoğraflarını bulamadım, ama bulursam eklerim mutlaka. Ben gerçekten çok beğeniyorum bu ayakkabıyı.

Dolgu Topuklar modeline bağlı olarak gerçekten çok rahat ayakkabılar. Eğer ayakkabınız ayağınızı sarmıyorsa ve yürürken ayağınızdan çıkacak gibi oluyorsa çok yorar sizi.

Ve sizi daha fazla çeşitle baş başa bırakıyorum:



























Bunlar normalin biraz dışında olan modeller :



Bu şal desenli ayakkabılar moda olacak gibi görünüyor :)





Yorumlarınızı bekliyorum :)

1 yorum: