YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Sizden bir ricam var

Butterfly with hearts

Fark edenler oldu mu bilmiyorum ama bu blog küçük çapta bir evrim geçirdi. Moda blogu olsun diye başladığım bu yolda 'moda senin neyine' dedim kendi kendime ve 'kafama göre' bloguna çevirdim buraları. Yalnız blog adresim hala eskisi gibi. Çekilişlere katıldım ya, sorun çıkmasın diye değiştiremedim daha. En büyük sorunumda değiştirsem yeni adresim ne olacak?



Gelelim bu postun amacına ve benim sizden ricama :)

Hani ben kararsızım ya, yardıma ihtiyacım var. Herkes bana bir fikir verse çoooook mutlu olurum. Hemen yanda bir anket başlattım. Aklıma iki adres geldi, sizin daha güzel fikirleriniz varsa bu postun altına yorum yapabilirsiniz.


Bakalım sonuç ne olacak. Heyecanla bekliyorum.


Lütfen ankete katılın, bana kendimi buralarda yalnız hissettirmeyin :(

Thank You

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder