YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Tasarımlaşalım mı?

Twitter'da gezinirken fark ettim, ne kadar çok moda tasarımcısı varmış öyle. Hayret ettim gerçekten. Ben de küçükken moda tasarımcısı olmayı istiyordum. O zamandan beri farkındaymışım benim asıl mesleğimin Tasarımcılık olması gerektiğinin. İlla moda tasarımı olmasına gerek yok, herhangi bir tasarım olabilirmiş ama onun yerine Tercüman oldum :D Kısmet işte...

Gucci
Valentino

Neyse ben de bu aralar gelinlik bakıyorum, bakıyorum, bakıyorum ama bulamıyorum :/


Bari kendim tasarlayayım bir şeyler sonra belki diktiririm dedim ama onu da beceremedim :D Yine de bi şeyler çizdim işte. Çok başarılı olamadım ama yine de yüklemeye karar verdim :)

Buyurun bu da benim gelinlik tasarımım :



pek belli olmuyor ama üst kısım dantel olacak :D


Bu gelinliği giyinmek istediğimden değil ama kalemimden bu çıktı ortaya, beeelkiiiiii bir beğenen olur (pek sanmıyorum ama)...

Sizin de çizdiğiniz bir şeyler varsa yollayın bana onları da buralarda paylaşayım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder