YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Topuklu ayakkabı cenneti: Toppuk

Her kadında mutlaka bir ayakkabı-çanta tutkusu vardır. Bu tutku bazı kadınlarda az bazı kadınlarda fazladır. Ayakkabılar arasında en hayran kalınası türler topuklu ayakkabılar değil midir? Mesela ben topuklu ayakkabı hastasıyım.



Ayakkabının en güzeli de kendi tasarladığınız ayakkabıdır bence. 'Amaaan herkes tasarlayamaz ki kendi ayakkabısını' diyenleri duyuyor gibiyim ve hepsine teker teker 'Bal gibi de tasarlarlar.' demek istiyorum :D

Toppuk tam da bunun için var! Yapmanız gereken buraya tıklamak ve ayakkabınızı tasarlamaya başlamak. Bu kadar.

Yine de size aşamalarını göstereyim:



1. Ayakkabınızın stilini seçiyorsunuz.


2.  İsterseniz bir bölüm ekliyorsunuz.



3. Yine dilerseniz bant veya zincir takabiliyorsunuz.



4.  Ayakkabınızın ister önüne, ister yanına, isterseniz de arkasına bir aksesuar ekleyebiliyorsunuz.



5. Son ve en zevkli bölüme geçtik. Ayakkabınızın rengine karar verme vakti.


Renk çeşidine bakar mısınız? Hepsi birbirinden güzel.

6. Tasarımı tamamlıyorsunuz ve Voilà Ayakkabınız hazır.

Sizin için örnek olsun diye tasarladım :)

Ayakkabılar büyük bir özenle ve tamamen el işçiliği ile hazırlanıyorlar. Siz tasarlıyorsunuz Toppuk kapınıza kadar ücretsiz gönderiyor. Üstelik ayakkabılar 1 yıl garantili. ''Ben topuklu ayakkabı giyinmem ki'' deyip vazgeçmeyin isterseniz babetinizi bile tasarlarsınız bu sitede.

Bunu da sizin için tasarladım ama biraz marjinal oldu galiba :D


Ben büyük bir zevkle tasarlıyorum ayakkabılarımı. Şimdiden bir online koleksiyonu oluşturdum kendime. Bazı modeller çok çılgın oldu, giyebileceğim ayakkabılar değiller maalesef ama bazı ayakkabılar da 'mutlaka almalıyım' dediğim tasarımlar haline geldiler. Size de tavsiye ederim, alamasanız bile bir ziyaret edin ve kendi koleksiyonunuzu oluşturun.

Hayalinizdeki ayakkabının rengini bulamıyorsanız veya eklemek istediğiniz bir şeyler varsa twitter'da @toppuk ile iletişime geçin size çok yardımcı olacaklar ben kefilim :)

Bu arada belirtmeden geçmeyelim, ayakkabınız size özel olsun ve hiç benzeri olmasın isterseniz tasarladığınız ayakkabıya İSMİNİZİ YAZDIRABİLİRSİNİZ. Harika değil mi?

Gelin ayakkabımı da toppuk'ta kendim tasarlayacağım ve üzerine ismimi yazdırmayı düşünüyorum. Ah bir Türkiye'ye gelsem...

Heveslendirdim dimi :D Buyurun sitenin linki tekrar: http://www.toppuk.com

Hadi hemen tasarlamaya başlayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder