YORUM BIRAKMADAN ÇIKMA, SEVİNDİR ŞU GARİBANI

Özür Özür Özür

Bir kaç gündür evimdeki İnternet ile ilgili sorun yaşıyorum. Sanırım 29 Mayıstan beri internet bağlantısı yok evde. O yüzden ne yeni post hazırlayamadım ne de - ki bu en önemli konu - ÇEKİLİŞİMİ YAPABİLDİM! Off İnternetsiz geçen günler ne zor geçti anlatamam.

Dedim olmayacak böyle, laptopumu aldım ve teyzeme geldim. Hemen Çekilişi random.org ile yapmaya çalışacağım. Daha önce 1 hakları ekleyerek geçersiz yorumları eleyerek kaç kişi katılmış onu hesaplamam gerekiyor.

Çok az kaldı sabredin :)

Bu arada siz ben çekiliş sonucunu hazırlarken önceden hazırladığım yeni çekiliş postumu yayınlıyorum hemen :)

Siz o çekilişe katılmak için uğraşırken ben çekiliş sonucunu hazırlayayım....

Hadi kolay gelsin hepimize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder